utlopp för kreativitet

Håller påatt göra en moodboard till skolan. Norrsken, graffiti, galaxer och stjärnor är det massor av!
Igäår gjorde jag nästan klart mitt linne jag håller på med. Köpte virkade små dukar för 5 kr st och syr ett linne av det, det blir superfint! Lägger upp bild när jag är klar. :)
Imorrn har jag en överaskning..

Moa fyllde 18

sjukt!

Han är en gud!
Och en rolig bild hihi tags på sniglar! :P

Hello

William kom nyss hit ! Ikväll ska vi hem till Lådan(Sofia) på avskedsfest. Sen ska vi ut.
Sofia ska flytta :( jätte tråkigt hon är som en syster för mig..
Imorrn fyller Moa 18! Så då ska vi fira henne också, kommer bli dunder!

trötter

Krigade med väckarklockan som vanligt. Pappa väckte mig 8.30 och undrade om ja ginte började halv nio. Kom till skolan tillslut! Nu sitter jag här och har det fruktansvärt jobbigt för vi går igenom mönsterkonstruktion..
Jag somnade halv fyra på natten så jag är fett trött idag...

Ritade William

Självporträtt

Självporträtt. Ritade av en kandee teckning som hon hade målat och gjort som självporträtt men jag gjorde om den till ett självporträtt på mig! (länk till hennes http://kandees.com/2011/october/seventh-grade-school-portrait.html)

Today's drawing

karlssons kök

åkte skridskor i fjällnora !

Pappa fyllde år igår så det var fest hemma! det var nice, massa folk massa gott att äta. Jag gjorde två citronpajer som var super fina. Idag åkte vi långfärdskridskor i fjällnora!

Fredags

Följde med Stephanie till stallet och red!

Vi råka dock ramla av när vi båda skulle upp på bussen och fick ett litet blåmärke.. aj..

sen drog vi till en tjej som heter lana och sen till karlssons

in fields of gold.

Målade en bild.

Underbar musik, covers, sång.. http://soundcloud.com/marteleur/tracks

missalicia smycken

Fick nyss hem det här från http://www.missalicia.se/ söta va?

Mina nya älsklingar

Köpte dom i Göteborg på Zara

Hemma!

Hello. Jag kom hem idag från Göteborg! Det var världens strul med att hinna med tåget. Bussen startade inte så vi beställde taxi. Så vi gick ur bussen för att möta taxin och då börjar bussen åka! Så vi springer tillbaka till bussen inser att vi ändå inte kommer hinna och taxin kunde inte hämta oss vid nästa busshållplats så vi fick avbeställa den hoppa av vid korsvägen och ta spårvagnen när vi väl var framme vid stationen så var klockan 11.38  och mitt tåg gick 11.42, så vi sprang. Hann på en minut!

dagens look

min fina klänning

Idag ska vi fixa resan till AYia Napa det blev ju strul med förra och hotellet var tydligen jättesunkigt.
Jag har hittat resor för 1700 vilket är jävligt nice!! Hannah linell kommer haka på också, det kommer bli så grymt!!
Mamma hämtar mig snart så ska vi till Ikea och kolla byrå till mig och lite grejer. Åker till Göteborg imorrn, ska vara i sthlm åtta på morgonen.. Måste börja packa snart! :)
Måste börja vända tillbaka dygnet, är uppe till tre halv fyra varje natt. Typiskt mig, sen går jag upp jätte sent. Måste sluta med det här! Har jag visat klänningen ja gköpte på myrorna som ajg hade på julmiddagen förresten? Här är den i alla fall! Älskar den, den är damig, snygg, sexig och älskar tyget!
(dock så sprack den lite senare på kvällen men lagade det med min nya symaskin!)

Snart får jag träffa william

Älskling kommer hem på Torsdag! Jag ska dit då, försöka möta han på flygplatsen. Han har varit bort ai två veckor, jobbigt har det varit! I och för sig är vi vana att vara ifrån varandra ungefär så länge men det är en helt annan sak när någon av oss är utomlands. När han är i Göteborg och jag i Uppsala kan man alltid ta upp telefonen, och så helt plötsligt kan man knappt det för det kostar skit mycket och tidskillnaden. Men nu kommer han hem i alla fall! Jag och mamma har skaffat Viasat on deman, as nice ju! Vi har laddat ner tre filmer på två dagar haha.. Shit detta är farligt om man heter Sara..

Jag älskling på min födelsedag

today

Idag har jag fixat med grejer hemma! Jag och mamma håller påatt göra ett målar, sy pch srkiv rum! Typ hobbyrum. Hoppas alla hade kul på nyår! Mitt var kul, inte överdrivet roligt men helt okej! :)

Jag och Becca på julmiddagen hos Martin :)